So’nggi yangiliklar

02:24Италия кубоги. "Милан" "Лечче"га қарши учрашувда навбатдаги ишончли ғалабасини қайд этди  1 02:20Ла Лига. "Реал Мадрид" меҳмонда "Леванте"ни йирик ҳисобда таслим этди  11 02:10Англия лига кубоги. "Ливерпуль" ва "Челси" ўз учрашувларида ғалаба қозониб, кейинги босқичга йўл олишди  1 00:55Расман: Гави жароҳат туфайли узоқ муддатга сафдан чиқди  3 00:30Кейн Англияга қайтмишни режалаштирмаяпти  2 23:54"Барселона"га "Камп Ноу"да ўйнашга рухсат беришмади. Стадионда хавфсизлик билан боғлиқ муаммолар мавжуд бўлиши мумкин  2 22:52Ўзбекистон U-16 терма жамоаси ўртоқлик учрашувида Венгрияга ютқазди  2 22:27Биринчи лига. "Локомотив"лардан 5тадан гол, Бухоро дербисида талабалар ғолиб ва бошқа натижалар  0 22:03Неймар "Олтин тўп" натижалари ҳақида: "Рафиньянинг 5-ўринда туриши - шунчаки масхарабозлик"  13 21:35U-21 биринчилиги. Пешқадамлардан дуранглар, Фарғонада 4:4 ва бошқа натижалар  0 20:54Лапорта "Реал"нинг "Олтин тўп"ни бойкот қилиши ҳақида: "Спортда ютқазишни ҳам билиш керак"  47 20:25FIFA клубларни қўллаб-қувватлаш дастурини эълон қилди. Суперлига клублари қанча пул ишлаб олади?  2 20:00Аморим: "Моуринью – португалиялик энг яхши мураббий"  0 19:38"Насаф" – "Ал Ҳилол" учрашуви чипталари қачон сотувга чиқади?  8 19:13"France Football" бош муҳаррири: "Дембеле "Олтин тўп" учун сўровномада катта устунлик билан ғалабага эришди"  7

Superliga va Pro liga klublari media hamda marketing xodimlari uchun seminar bo'lib o'tdi Yangiliklar

Superliga va Pro liga klublari media hamda marketing xodimlari uchun seminar bo'lib o'tdi

Bugun O'zbekiston Professional futbol ligasi tomonidan Superliga hamda Pro liga ishtirokchi klublari media va marketing bo'limlari vakillari uchun maxsus seminar tashkil etildi.

Ayni paytda mamlakat chempionati hamda kubogi bellashuvlari natijalari va o'yin atrofidagi voqealar haqida batafsil malumot berish, ishqibozlarni sevimli jamoalari hayotiga oid yangiliklardan hamisha tezkorlik bilan boxabar etib borishda klublar matbuot xizmatlarining o'rni beqiyos, albatta. Qolaversa, klubning homiy hamda hamkor tashkilotlar bilan yaqindan aloqalarni yo'lga qo'yishi, reklamalar orqali mablag' ishlab topishida esa marketing bo'limi vakillari xizmatini alohida qayd etish lozim. Mazkur ikki yo'nalish har bir klub faoliyatida juda muhim o'rin tutadi. Zero klub imidjini shakllantirishda ushbu ikki bo'lim o'zaro chambar-chas bog'liq tarzda ish olib boradi.

O'zbekiston Professional futbol ligasi yangi mavsum oldidan matbuot kotiblari va marketologlar uchun seminar tashkil etdi. Unda mavjud yutuq va kamchiliklar, yangi mavsum rejalari, o'zaro hamkorlikda amalga oshiriladigan loyihalar muhokama etildi. Ortda qolgan 2020 yilda qaysi klublar ushbu yo'nalishlarda faol va samarali ishlagani, qaysi klublar esa aksincha biroz qoniqarsiz faoliyat olib borgani o'rganildi va o'sha kamchiliklarni bartaraf etish bo'yicha takliflar berildi.



Reyting: +3   

Fikrlar

championat.asia
< so’nggi yangiliklarni ko’rish
Яндекс.Метрика