UZ

Сўнгги янгиликлар

12:12Рами ва Памела Андерсон яна бирга  6 11:55Зидан Садио Манени "Реал"да кўрмоқчи  8 11:45Зидан қайтганига қарамасдан Варан "Реал"ни тарк этиш ҳақида ўйлаб қолди  5 11:35Омар Моманидан янги карикатура: Сеҳргар Месси  23 11:18Ўзбекистон U-18 терма жамоасининг Тошкентдаги йиғинига 25 нафар футболчи жалб этилди  5 11:10Ибрагимович: "МЮ ветеранлари доимо норози, чунки энди улар клубда эмас"  7 11:02Қўқондаги “Марказий” стадионда майсани янгилаш ишлари якунланди  20 10:40Ҳозир ишлаётган икки мутахассис дунёнинг энг кучли мураббийлари ўнлигига кирди  10 10:23Моуринью: "Мбаппе - дунёнинг энг қиммат футболчиси"  16 09:54“Арсенал”га Мартинш керак   4 09:45“Манчестер Юнайтед” Перейрани ижарага бериб юборади   2 09:41 Исроил Мадримов Тошкентда қай тарзда кутиб олинди?  1 09:34Футбол тарихидаги энг яхши 10 нафар мураббий номи эълон қилинди   33 09:10Овермарс “Аякс” билан шартномасини узайтирди   1 08:55Тома Менье Бельгия терма жамоасига ёрдам бера олмайди   0

Осиё Футбол Конфедерацияси вакиллари Суперлига клублари маркетологлари учун семинар ташкил этишди Янгиликлар

Осиё Футбол Конфедерацияси вакиллари Суперлига клублари маркетологлари учун семинар ташкил этишди

Ўзбекистон Профессионал футбол лигаси мажлислар залида Суперлига клублари маркетинг бўлими ходимлари учун семинар бўлиб ўтди.

Семинар Осиё Футбол Конфедерациясининг стратегик режалаштириш, маркетинг ва инфратузилма масалалари бўйича йўриқчиси Элнур Мамедов ҳамда ОФКнинг Лигаларни ривожлантириш қўмитаси Марказий ва Жанубий Осиё бўйича вакили Йогеш Десаи томонидан ўтказилди.

Унда клубларда маркетинг бўйича олиб бориладиган чора-тадбирлар, мухлисларни стадионларга жалб қилиш, ҳомийлар билан ишлаш, бунинг учун аҳамият қаратиш керак бўлган жиҳатлар ҳақида сўз юритилди.

Профессионал футбол лигаси ҳомий ташкилотлар билан ишлаш борасида охирги 2 йил ичида катта ўсишга эришгани, натижада 2 йилдан бери Суперлига титул ҳомийга эга бўлаётгани, қолаверса, телетрансляциялар сифати ошиб, футбол жамоатчилигининг миллий чемпионатимизга қизиқиши ва эътибори ортаётгани ОФК вакиллари томонидан алоҳида таъкидланди.

Семинарда кўрилган асосий масалалар – Суперлиганинг ҳар бир клуби ҳомий ташкилотлар билан янада яқин алоқаларни йўлга қўйишида эътибор қаратилиши лозим бўлган жиҳатлар, шунингдек, клублар ишқибозлари сонини кўпайтириш, стадионга ташриф буюрадиган мухлислар сонини орттиришда клубнинг ўз брендига эга бўлиши муҳим экани муҳокама этилди. Жумладан, клуб ўз брендини ривожлантиришда биринчи галда чиройли ва эътиборни тез тортадиган логотипга эга бўлиши, ўз тимсоли, маскот ва мадҳиясига эга бўлиши, маскот учрашувлар вақтида ишқибозларни янада руҳлантириб, севимли жамоаларини қўллаб-қувватлашга ундаши, клуб мадҳияси эса барча томонидан жўр бўлиб куйланиши ва стадионда ўйин олдидан ва танаффус вақтида жаранг сочиши лозимлигига алоҳида урғу берилди. Яна клубларнинг дўконлари фақатгина ўйин куни эмас, балки ҳафта давомида фаолият кўрсатиши клубнинг ўз ишқибозлари билан яқинлашишига сабаб бўлиши таъкидланди.

Рейтинг: +1   

Фикрлар

   
14 мар 11:47:26
Rustam_Online
1. Рахбарлар еш булса кейин булади мусика дукон деган нарсалар карилар утирса карича караш булади. Нефтчи учрашувлар пайитида танафусда эскича мусика куйилишлари хали хам кузатилади. Бу нарсалар хали бери тугирланмеди.
championat.asia
< сўнгги янгиликларни кўриш
������.�������

CA ни Facebook да ўқиш
учун "Yoqdi"ни босинг