"Престон" ноодатий ҳамкорликни эълон қилди
26 июн 13:38
Новости
Картошка сотиш билан шуғулланувчи Жейкоб ва Ҳарли интернет оламида шуҳрат қозониб, олти миллиондан зиёд обуначини ўзига жалб этди. Улар Sidemen, MrBeast, Уилл Смит ва Алекс Уоррен каби машҳурлар билан ҳамкорлик қилган, шунингдек, Lidl, PlayStation ва KFC брендлари билан алоқа ўрнатган.


Шартномага мувофиқ, SpudBros логотипи жамоанинг 2025/26 йилги мавсум учун либосида пайдо бўлади.
Похожие новости
championat.asia
Аргентина ЖЧ-2026дан четлатилиши мумкин
Ла Лига. Рафиньянинг дубли "Барселона"га "Осасуна" устидан ғалабани тақдим этди
Эрлинг Ҳоланд Криштиану Роналдуни қувиб ўтиб, АПЛ рекордини янгилади
Туркия Суперлигаси. Шомуродовнинг гол ва ассисти "Башакшехир"га меҳмонда "Самсунспор" устидан ғалабани тақдим этди
Комментарии